Supportaftaler
Vores standard supportaftale er indrettet efter at give dig den størst mulige tryghed i forbindelse med din hosting løsning, vi hjælper dig med alle pludselig opståede situationer i relation til den leverede ydelse.
Standard supportaftalen vil for de fleste kunder være tilstrækkelig, dog kan der være kunder med særlige behov og det kan vi, med vores udvidede supportaftale, selvfølgelig også håndtere. Det kunne eksempelvis være behov for hjælp til fejlfinding af hostede applikationer, efterforskning af hackerangreb eller andre opgaver der normalt ligger udenfor vores standard supportaftale.
denne side vil du kunne danne dig et overblik over priser dels for enkelt-ydelser samt for løbende supportaftaler.
Har du yderligere spørgsmål eller behov for support, så tøv ikke med at kontakte os.

Standard Supportaftale
Hverdage, 9 - 16-
Adgang til telefon og e-mail support.
-
Proaktiv support- og driftsarbejde.
-
Fejlfinding og efterforskning af hackerangreb.
-
Døgnovervågning af server og systemapplikationer.
Udvidet Supportaftale
Hverdage, 9 - 16-
Højere prioritet ved support og nedbrud.
-
Fejlsøgning i kundens applikationer.
-
Assistance til sikkerhed og performance.
-
Døgnovervågning af kundens applikationer.
Andre priser
-
Konsulentydelser, hverdage 9-16 1.000 DKK /time
Arbejde udført for kunden, off- eller onsite, afregning pr. påbegyndt time.
-
Konsulentydelser, hverdage 16-9 samt helligdage 1.750 DKK /time
Arbejde udført for kunden, off- eller onsite, afregning pr. påbegyndt time.
-
Konsulentydelser, klippekortsordning 30 timer á 650 DKK 19.500 DKK
Tidsforbrug ved klippekortsordningen afregnes pr. påbegyndt kvarter, udløber ikke og fornyes automatisk når det kommer under 5 timer.
-
Døgsupport, alle dage 0-24 999 DKK /mdr
Købes som tillæg til én eksisterende supportaftale