Supportaftaler

Vores standard supportaftale er indrettet efter at give dig den størst mulige tryghed i forbindelse med din hosting løsning, vi hjælper dig med alle pludselig opståede situationer i relation til den leverede ydelse.

Standard supportaftalen vil for de fleste kunder være tilstrækkelig, dog kan der være kunder med særlige behov og det kan vi, med vores udvidede supportaftale, selvfølgelig også håndtere. Det kunne eksempelvis være behov for hjælp til fejlfinding af hostede applikationer, efterforskning af hackerangreb eller andre opgaver der normalt ligger udenfor vores standard supportaftale.

denne side vil du kunne danne dig et overblik over priser dels for enkelt-ydelser samt for løbende supportaftaler.

Har du yderligere spørgsmål eller behov for support, så tøv ikke med at kontakte os.

Standard Supportaftale

Hverdage, 9 - 16
DKK 0 Månedligt
  • Adgang til telefon og e-mail support.
  • Proaktiv support- og driftsarbejde.
  • Fejlfinding og efterforskning af hackerangreb.
  • Døgnovervågning af server og systemapplikationer.

Udvidet Supportaftale

Hverdage, 9 - 16
DKK 999 Månedligt pr. service
  • Højere prioritet ved support og nedbrud.
  • Fejlsøgning i kundens applikationer.
  • Assistance til sikkerhed og performance.
  • Døgnovervågning af kundens applikationer.
HØJ SERVICE